Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag? We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met Onsz op.

Neem contact met Onsz op

COVID Maatregelen Onsz

Welke maatregelen treft Onsz rondom COIVD-19?

– Er dient vooraf telefonisch gereserveerd te worden. Indien het een online reservering betreft moeten alle contactgegevens ingevuld zijn.
– Wij hanteren een optimale tafelspreiding, dus maximale aantallen per tijdseenheid.
– Alle tafels staan op afstand van een ander waarbij 1,5 meter wordt nageleefd.
– Bij binnenkomst informeren wij kort naar eventuele gezondheidsklachten
– Bij binnenkomst staat er desinfectie voor u klaar (verplicht)
– Gasten die verkouden, hoesten of grieperig zijn verzoeken wij dringend thuis te blijven.
– Personeel dat gezondheidsklachten vertoond blijft thuis.
– Wij hanteren naast HACCP regels, extra hygiëne maatregelen rondom COVID-19 om veiligheid van u en onsz te waarborgen.
– Wij mogen maximaal 30 gasten per shift per ruimte verwelkomen
– Wij sluiten om 22.00 uur

Uit Eten bij Onsz

Ik heb een allergie of intolerantie, kan ik bij Onsz eten?

Het is zeker mogelijk om met een allergie bij Onsz te eten, ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je allergie. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van een stof waarvoor je allergisch bent. Aanwezigheid van gluten, lactose en varkensvlees staan standaard op Onsze menukaart vermeld met een symbool achter het gerechtje. Bekijk hiervoor de menukaart in PDF, deze is te vinden op de pagina van jouw Onsz vestiging onder het kopje Menu.

Ben je allergisch of intolerant voor een ander allergeen, bekijk dan onze allergenenkaart

Gelieve je allergie of intolerantie bij de reservering te vermelden zodat wij hier, waar mogelijk rekening mee kunnen houden.

Wat houdt een avond tapas eten bij Onsz in?

Bij Onsz kun je Onbeperkt genieten van tapas.

We kunnen u verwelkomen in de shift van 17.00-19.30 uur óf in de shift van 19.30-22.00 uur.
U kiest dan een arrangementsvorm: Onbeperkt (exclusief consumpties)  óf All-in (inclusief consumpties)

Gedurende de avond kun je twee gerechtjes per persoon per ronde bestellen, deze worden bereid en geserveerd, en u mag weer een nieuwe ronde bestellen…zoveel rondes als je wenst of de tijd toestaat. Op de pagina van jouw Onsz vestiging kun je de tapaskaart bekijken, zodat je een indruk krijgt van de gerechtjes die wij serveren.

Zit er een maximum tijd aan een avondje tapas eten verbonden?

Ja, u hebt uw tafel 2,5 uur tot uw beschikking.
Vijftien minuten voorafgaand aan de eindtijd word u verzocht de glaasjes leeg te drinken.

Hoeveel gerechtjes mag ik per ronde bestellen?

Je kunt per ronde 2 gerechtjes per persoon bestellen, daarnaast is het mogelijk om extra een salade of frietjes te bestellen.
Bij Lunch is er geen limiet. Wij adviseren 2 à 3 gerechtjes per ronde.

Ik ben zwanger, kan ik bij Onsz komen eten?

Het is zeker mogelijk om met zwangerschap bij Onsz te komen eten, gerechtjes die niet geschikt zijn, staan met een symbool op de menukaart aangegeven.

Hebben jullie ook veganistische gerechten?

Nee, wij hebben geen veganistische gerechten. Voor onze vegetarische gasten hebben wij een uitgebreide keuze, deze staan op de menukaart aangegeven met een symbool.

Ik heb een maagverkleining gehad, kan ik bij Onsz komen eten?

Dit kan, neem hier voor tijdens kantooruren contact op met onsze reserveringslijn. Zij gaan met u op zoek naar een passende oplossing.

Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?

Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Nogmaals, beloften doen wij niet.

Reserveren bij Onsz

Hoe kan ik reserveren bij Onsz Restaurant?

Momenteel is het alleen mogelijk telefonisch te reserveren bij Onsz.

Maak een online reservering

Hoe moet ik mijn (online) reservering annuleren of wijzigen?

Annuleringen of wijzigingen kun je uitsluitend telefonisch doorgeven.
Kijk onder het kopje contact voor de contact informatie van Onsze restaurants.

Hoe ver vooruit moet ik reserveren bij Onsz?

De weekenden zijn vooralsnog enorm populair. Wij raden je daarom aan om voor deze dagen vroegtijdig te reserveren (in Valkenswaard één a twee maanden vooraf, in Oss en Berkel-Enschot +/- 3 weken ). Om te reserveren op een doordeweekse dag, raden wij aan om dit minimaal 1 a 2 twee weken vooraf te doen om teleurstelling te voorkomen.

Kun je last minute reserveren bij Onsz?

Ja, dit kan enkel telefonisch op basis van beschikbaarheid. Kijk in het menu onder het kopje Contact in het menu voor contactinformatie.

Helaas Onsz zit vol gereserveerd, hebben jullie een reservelijst?

Helaas, wij hebben geen reservelijst. Wij raden je aan om op de dag van je gewenste bezoek, met het restaurant contact op te nemen of er tafel is vrijgekomen.

Met een groep naar Onsz

Kun je ook met een grote groep bij Onsz komen eten?

Gezien de huidige maatregelen rondom COVID-19 is reserveren voor grotere gezelschappen niet mogelijk.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een drank arrangement?

Dit kan zeker, wij raden je aan om gebruik te maken van het Onsz All In arrangement, hierbij kun je onbeperkt tapas eten en 2,5 uur lang onbeperkt gebruik maken van tap pils, Alcohol Vrije Bieren, Amstel Radler, Frisdrank, Huiswijn, Koffie en Thee.. Meer informatie over Onsz All In vind je onder het kopje Tapaskaart in het menu.

Met de Kids naar Onsz

Hanteren jullie kinderprijzen?

Kids kunnen gebruik maken van het het kindermenu. Hierop staan los geprijsde gerechtjes zoals een soepje, frietjes met snack of toetjes.

Indien de kids onbeperkt tapas willen mee-eten genieten ze een kindertarief van € 15,95 . Let op dit geldt alleen als ze jonger zijn dan 12 jaar. (dus t/m 11 jaar genieten ze een kindertarief). Bekijk het kindermenu op de pagina van jouw Onsz vestiging onder het kopje Menu.

Hebben jullie ook een kinderspeelhoek?

Al Onsze restaurants hebben een gezellig ingerichte kinderspeelhoek.

Algemene Vragen

Zijn alle Onsz Restaurants rolstoelvriendelijk?

Al onsze restaurants zijn rolstoelvriendelijk en beschikken over een rolstoeltoilet.
Kom je Onsz bezoeken met een rolstoel, gelieve dit aan te geven bij de reservering zodat wij hier met de tafelplaatsing rekening mee kunnen houden.

Mag ik mijn huisdier mee nemen?

Huisdieren zijn bij Onsz uitsluitend op het terras toegestaan, binnen helaas niet.
Hulphonden zijn natuurlijk te allen tijde zowel binnen als buiten toegestaan.

Doen jullie iets speciaals voor jarigen en jubilea?

We zetten de jarigen graag in het zonnetje met een vuurwerkje bij het dessert. Hiervoor noteren we graag de naam en leeftijd van de jarige job of jubilaris. We willen je vragen dit bij de reservering bekend te maken zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van jullie restaurants?

In de buurt van al Onsze vestigingen is voldoende (openbare) parkeergelegenheid. Let op, in Oss, Hilvarenbeek en Valkenswaard moet u tot 18.00 uur (en op koopavonden tot 21.00 uur) betaald parkeren op de openbare parkeerplaatsen. (op Zon- en feestdagen is parkeren gratis)
Kijk voor de actuele informatie op de parkeerautomaat.

Serveren jullie ook Lunch?

We serveren in al Onsze filialen lunch op ZONDAG.
Aanvangen kan tussen 12.00-14.00 uur waarbij u 2 uur lang de tafel tot uw beschikking hebt.
Kijk op de vestigingspagina voor meer info.

Ik wil graag werken bij Onsz, hoe kan ik solliciteren?

Op onze vacaturepagina vind je alle beschikbare vacatures. Bekijk de vacature-informatie en solliciteer eenvoudig via het sollicitatieformulier.

Hebben jullie airco?

Inmiddels zijn al onsze filialen voorzien van airco of klimaatbeheersing.

Cadeaubonnen

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Jazeker, onsze cadeaubonnen zijn tijdens openingstijden verkrijgbaar in het restaurant.
De cadeaubonnen zijn met een vrij bedrag in te vullen.

Tevens kun je 24/7 online een digitale cadeaubon bestellen, die je direct met Ideal kunt afrekenen en ontvang je binnen enkele minuten per mail.

Hoe lang zijn jullie cadeaubonnen geldig?

Onsze cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig

Ik heb een (VVV) bon, kan ik deze bij jullie inleveren?

Wij accepteren uitsluitend Ons Restaurant cadeaubonnen, overige VVV en Dinervouchers accepteren wij niet.