Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag? We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met Onsz op.

Neem contact met Onsz op

Uit Eten bij Onsz

Ik heb een allergie of intolerantie, kan ik bij Onsz eten?

Het is zeker mogelijk om met een allergie bij Onsz te eten, ons keukenteam doet zijn uiterste best om rekening te houden met je allergie. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van een stof waarvoor je allergisch bent. Aanwezigheid van gluten, lactose en varkensvlees staan standaard op Onsze menukaart vermeld met een symbool achter het gerechtje. Bekijk hiervoor de menukaart in PDF, deze is te vinden op de pagina van jouw Onsz vestiging onder het kopje Menu.

Ben je allergisch of intolerant voor een ander allergeen, bekijk dan onze allergenenkaart

Gelieve je allergie of intolerantie bij de reservering te vermelden zodat wij hier, waar mogelijk rekening mee kunnen houden.

Wat houdt een avond tapas eten bij Onsz in?

Het gaat bij Onsz om een avondvullend concept, wij hebben dan ook maar één bezetting per avond. Bij Onsz kun je tot 22:30 (zondag tot 22.00-) uur gebruikmaken van de warme gerechtjes en tot 23:00 uur kun je een uitschieter maken met de desserts. Gedurende de avond kun je twee gerechtjes per persoon per ronde bestellen. Op de pagina van jouw Onsz vestiging kun je de tapaskaart bekijken, zodat je een indruk krijgt van de gerechtjes die wij serveren.

Zit er een maximum tijd an een avondje tapas eten verbonden?

Tapas eten bij Onsz heeft een onbeperkt karakter, u heeft de tafel voor de gehele avond gereserveerd. Je kunt warme gerechten bestellen tot de keuken sluit om half 11 (zondag tot 10 uur) en desserts tot 11 uur.
Maakt u gebruik van het All in arrangement, dan koop je voor 3 uur lang de drankjes in het arrangement af, drankjes die je buiten de arrangements tijd nuttigt, zullen apart aan de rekening worden toegevoegd. Natuurlijk kun je de dranken die niet in het arrangement zitten (zoals bijvoorbeeld speciaalbieren) met een kleine toeslag bestellen. Bij het All in arrangement geldt ook dat het eten een onbeperkt karakter heeft.

Hoeveel gerechtjes mag ik per ronde bestellen?

Je kunt per ronde 2 gerechtjes per persoon bestellen, daarnaast is het mogelijk om extra een salade of frietjes te bestellen.

Ik ben zwanger, kan ik bij Onsz komen eten?

Het is zeker mogelijk om met zwangerschap bij Onsz te komen eten, gerechtjes die niet geschikt zijn, staan met een symbool op de menukaart aangegeven.

Hebben jullie ook veganistische gerechten?

Nee, wij hebben geen veganistische gerechten. Voor onze vegetarische gasten hebben wij een uitgebreide keuze, deze staan op de menukaart aangegeven met een symbool.

Ik heb een maagverkleining gehad, kan ik bij Onsz komen eten?

Dit kan, neem hier voor tijdens kantooruren contact op met onsze reserveringslijn. Zij gaan met u op zoek naar een passende oplossing.

Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?

Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Nogmaals, beloften doen wij niet.

Reserveren bij Onsz

Hoe kan ik reserveren bij Onsz Restaurant?

Je kunt eenvoudig en 24/7 online reserveren via de vestigingspagina van de door u gekozen Onsz vestiging.
Reserveer je met een groep, groter dan 15 personen, dan kun je uitsluitend telefonisch reserveren. Heb je speciale wensen, dan raden wij je aan om telefonisch te reserveren.

Wil je op de dag zelf na 3 uur een reservering maken, dan kan dit uitsluitend telefonisch.

Kijk onder het kopje Contact voor de telefoonnummers van Onsze Restaurants.

Maak een online reservering

Ik kan geen datum of tijd aanklikken op de reserveringspagina.

Indien je geen datum of tijd aan kunt klikken, dan is de door jou gekozen vestiging die dag ofwel vol gereserveerd, gesloten of er is geen tijdstip meer beschikbaar.
Je kunt voor deze datum dan niet reserveren.

Ik wil graag met de kerstdagen reserveren, kan ik al reserveren?

Indien je voor de kerstdagen wil reserveren, kan dit uitsluitend telefonisch tijdens kantooruren.
Kijk onder het kopje contact voor het telefoonnummer van jouw Onsz vestiging.

Hoe moet ik mijn (online) reservering annuleren of wijzigen?

Annuleringen of wijzigingen kun je uitsluitend telefonisch doorgeven.
Kijk onder het kopje contact voor de contact informatie van Onsze restaurants.

Hoe ver vooruit moet ik reserveren bij Onsz?

De weekenden zijn vooralsnog enorm populair. Wij raden je daarom aan om voor deze dagen vroegtijdig te reserveren (in Valkenswaard één a twee maanden vooraf, in Oss en Berkel-Enschot +/- 3 weken ). Om te reserveren op een doordeweekse dag, raden wij aan om dit minimaal 1 a 2 twee weken vooraf te doen om teleurstelling te voorkomen.

Kun je last minute reserveren bij Onsz?

Ja, dit kan enkel telefonisch op basis van beschikbaarheid. Kijk in het menu onder het kopje Contact in het menu voor contactinformatie.

Helaas Onsz zit vol gereserveerd, hebben jullie een reservelijst?

Helaas, wij hebben geen reservelijst. Wij raden je aan om op de dag van je gewenste bezoek, met het restaurant contact op te nemen of er tafel is vrijgekomen.

Ik heb een tafel voorkeur, kan dit?

Wij doen ons uiterste best om tafelvoorkeuren te honoreren. Echter kunnen wij geen tafelvoorkeuren garanderen. Vermeld je voorkeur bij je reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Nogmaals, beloften doen wij niet.

Met een groep naar Onsz

Kun je ook met een grote groep bij Onsz komen eten?

Ja dit kan zeker. Groepen groter van 15 personen kunnen uitsluitend telefonisch reserveren.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een drank arrangement?

Dit kan zeker, wij raden je aan om gebruik te maken van het Onsz All In arrangement, hierbij kun je onbeperkt tapas eten en 3 uur lang onbeperkt gebruik maken van tap pils, huiswijn, fris, koffie en thee. Meer informatie over Onsz All In vind je onder het kopje Tapaskaart in het menu.

Met de Kids naar Onsz

Hanteren jullie kinderprijzen?

Kids tot 11 jaar kunnen gebruik maken van het het kindermenu. Ook is er een mogelijkheid om voor het Kids tapas arrangement te kiezen. Hierbij eten de kids mee van de gewone menukaart voor maar € 14,75. Bekijk het kindermenu op de pagina van jouw Onsz vestiging onder het kopje Menu.

Hebben jullie ook een kinderspeelhoek?

Al Onsze restaurants hebben een gezellig ingerichte kinderspeelhoek.

Algemene Vragen

Zijn alle Onsz Restaurants rolstoelvriendelijk?

Al onsze restaurants zijn rolstoelvriendelijk en beschikken over een rolstoeltoilet.
Kom je Onsz bezoeken met een rolstoel, gelieve dit aan te geven bij de reservering zodat wij hier met de tafelplaatsing rekening mee kunnen houden.

Mag ik mijn huisdier mee nemen?

Huisdieren zijn bij Onsz uitsluitend op het terras toegestaan. Hulphonden zijn natuurlijk te allen tijde toegestaan.

Doen jullie iets speciaals voor jarigen en jubilea?

We zetten de jarigen graag in het zonnetje met een vuurwerkje bij het dessert. Hiervoor noteren we graag de naam en leeftijd van de jarige job of jubilaris. We willen je vragen dit bij de reservering bekend te maken zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van jullie restaurants?

In de buurt van al Onsze vestigingen is voldoende (openbare) parkeergelegenheid. Let op, in Oss en Valkenswaard moet u tot 18.00 uur (en op koopavonden tot 21.00 uur) betaald parkeren op de openbare parkeerplaatsen. (op Zon- en feestdagen is parkeren gratis)
Kijk voor de actuele informatie op de parkeerautomaat.

Serveren jullie ook Lunch?

Momenteel serveren uitsluitend op zondag en alleen bij Onsze vestiging in Valkenswaard Lunch.
Je kunt de zondagen tussen 12.00 en  13.00 uur aanvangen voor de tapas lunch.

Bekijk de lunchkaart op de vestiging pagina van Onsz Valkenswaard

Ik wil graag werken bij Onsz, hoe kan ik solliciteren?

Op onze vacaturepagina vind je alle beschikbare vacatures. Bekijk de vacature-informatie en solliciteer eenvoudig via het sollicitatieformulier.

Cadeaubonnen

Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Jazeker, onsze cadeaubonnen zijn tijdens openingstijden verkrijgbaar in het restaurant.
De cadeaubonnen zijn met een vrij bedrag in te vullen.

Tevens kun je 24/7 online een digitale cadeaubon bestellen, die je direct met Ideal kunt afrekenen en ontvang je binnen enkele minuten per mail.

Hoe lang zijn jullie cadeaubonnen geldig?

Onsze cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig

Ik heb een (VVV) bon, kan ik deze bij jullie inleveren?

Wij accepteren uitsluitend Ons Restaurant cadeaubonnen, overige VVV en Dinervouchers accepteren wij niet.